Dopshop

Ontwikkel of verbeter uw digitale kanalen voor klantinteractie

Wilt u nieuwe digitale kanalen ontwikkelen of bestaande kanalen optimaliseren? Dan kunt u hiervoor het best de hulp van een expert als Eerstestap inschakelen. Dit bedrijf helpt u bij het stroomlijnen van zowel eenvoudige als complexe processen op het gebied van klantinteractie. Ze staan u bij met advies, standaard- en maatwerk IT-oplossingen, videocontent en het optimaliseren van de chatfunctie op uw website. Hierbij analyseren ze de huidige klantreis en kijken ze waar de verbeterpunten liggen. Vervolgens wordt een overzichtelijk plan van aanpak opgesteld en gaan ze aan de slag om de klantgerichtheid te optimaliseren.

Een chatbot is een goede manier om uw chatfunctie te automatiseren

Een van de manieren waarop Eerstestap u kan helpen met het verbeteren van uw klantinteractie is door de chatfunctie op uw website te automatiseren. Hiervoor stellen ze een chatbot in die 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar is. Hierdoor kunnen uw klanten op elk gewenst moment hun vragen stellen en heeft u bovendien minder mankracht nodig. De chatbot neemt namelijk routinematige taken over van uw werknemers en kan zowel eenvoudige als complexe klantprocessen aan. Om te testen of dit ook een goede oplossing is voor uw bedrijf, wordt er eerst een pilot uitgerold waarin alle functionaliteiten uitvoerig worden uitgeprobeerd. Daarna worden er verbeteringen doorgevoerd en wordt de technologie opgeschaald wanneer u daar klaar voor bent.

Informeer naar de IT-oplossingen die het best bij uw bedrijf passen

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden die Eerstestap u biedt om de chatfunctie en andere vormen van klantinteractie op uw website te verbeteren? Neem dan contact met hen op voor meer informatie en geef uw wensen en eisen aan hen door. Zij kijken graag met u mee naar een oplossing die hier ruimschoots aan voldoet en waar u lang mee vooruitkomt. Met het ook op de toekomst en op de praktijk komen zij met een standaard- of maatwerkoplossing die perfect bij uw bedrijf past.